viernes, 10 de agosto de 2007

DENUNCIES

Hola, soc un ciutadà del Real i volia expresar la mevaprotesta.
He tigut la sort de ser denunciat per la policia local delReal. D'entrada la denuncia és discutible per diverssesraons, però en definitiva la protesta es refereix a queels municipals no actuen igual amb tothom i fan el que espareix i quan els pareix, a més circulen rumors de ques'han anulat sancions a alguna persona. La meva reacció vaser presentarme en la casa del poble per demanar cita amb lasenyora alcaldesa, que després de donarme llargues i capraó, acaba per citarme amb un policia que no fa més quedonar-se-les de sabut en quant a les normes de circulació.Diu, que ells no fan distincions amb els ciutadans, quevehicle que està mal estacionat, és denunciat, etc.Però que passa amb els vehicles de la germana de"l'alcaldesa" o la moto del regidor "Hector" o tots els ques'aglomeren dia darrer dia, als vados, pasos de peatons oels cantons del carrer Constitució, Mestre Gea, carer del'Hom, etc...L'alcaldesa em va comentar que ella no podia fer res enquant a la eficiencia dels policies, perquè no anavadarrer d'ells, que si volia anar jo, era problema meu.Quina poca vergonya que té, no sap com llevarse les pussesdel trage.Pense que un bon/a alcalde/desa, és aquell que de primerescolta al poble i de segon es preocupa per els problemesdels ciutadans.Jo no demanava que se m'anulara lamulta,però si que les meues queixes fundades en el queveig dia darrer dia,tingueren algun tipus de repercussió.De que ens serveix la llibertat d'expressió,la llibertatno sols serveix per a parlar,si no també per ser escoltat.Crec que l'alcadesa té la misió d'avisar als municipalsde que deuen fer la seua tasca correctament,per igual ambtothom i de la mateixa manera a totes les hores del dia i nola de escoltarme o fer com si m'escoltara i passar lespusses al que té al costat, que l'unic que fa aquest éstornar-li-les a passar a la senyora alcaldesa.En fi, passant pusses,passant pusses em deixen a mi, sensecap solució front a la injusticia que tots els dies escomet al Real.

No hay comentarios: